Who Am I / Casting Crowns

Who am I, that the Lord of all the earth
Would care to know my name
Would care to feel my hurt
Who am I, that the Bright and Morning Star
Would choose to light the way
For my ever wandering heart

我是誰?那創造天地的主
會知道我的名字嗎
會在乎我的傷痛嗎
我是誰?那明亮的晨星
會選擇光照我的道路
為我那漂泊的心

Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are

不是因為我是誰
乃是因為祢所作的
不是因為我所作的
乃是因為祢是誰

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours
I am Yours

我是一朵將快消逝的花朵
今日還在,明日消失
像大海中的波浪
像風中的水氣
當我呼求,祢總是垂聽
主啊,當我跌倒,祢總是扶持
祢告訴我,我是誰
我是祢的
我是祢的

Who am I, that the eyes that see my sin
Would look on me with love
and watch me rise again
Who am I, that the voice that calmed the sea
Would call out through the rain
And calm the storm in me

我是誰?看見我的罪的那雙眼
會以慈愛的眼神注視我
看著我重新站起來嗎
我是誰?那平靜風浪的聲音
能在雨中呼喚我
平靜我內心的風暴嗎

Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are

不是因為我是誰
乃是因為祢所作的
不是因為我所作的
乃是因為祢是誰

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours, I am Yours

我是一朵將快消逝的花朵
今日還在,明日消失
像大海中的波浪
像風中的水氣
當我呼求,祢總是垂聽
主啊,當我跌倒,祢總是扶持
祢告訴我,我是誰
我是祢的
我是祢的

I am Yours
Whom shall I fear
Whom shall I fear
'Cause I am Yours
I am Yours

我是祢的
我還需懼怕什麼呢
我還需懼怕什麼呢
因為我是祢的
我是祢的
arrow
arrow
    全站熱搜

    nctufhl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()